Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

10 februari 2012

Lovely....äntligen fredag:)

Hua mig....ni skulle vart med igår! A ringde på morgonen o talade om att han krockat med ett rådjur!! Gud vad rädd jag blev. Som tur är så gick det bra för A, hur det gick för rådjuret är nog mindre bra:( Det är detta jag är så rädd för när han pendlar till Strängnäs. Får be en bön om att han kan hitta nått jobb här istället. Men som sagt, nu står vi här utan bil i två veckor, mindre roligt alltså! Men skönt att A kan jobba hemma då.

Nu till nått roligare:) det börjar märkas på kroppen att jag börjat styrketräna! Ska ju inte kolla vågen för där står det still. Men valken i midjan som kommer till när jeansen åker på är betydligt mindre, heja mig!! Skulle ju ha mätt mig men det glömde jag bort. Kul när man ser resultat av allt slit:)
Imorgon ska vi ut o käka på enoteket med Camilla o Mankan. Vi var där i januari o jag tyckte det var suveränt! Kanon god mat o härlig miljö. Min nya favorit restaurang här i Norrköping. Kan varmt rekommendera att gå dit. Så imorgon kommer mormor o morfar in o fikar o tar med Maja, så ska hon se melodifestivalen o sova hos dem. Sen blir det väl att låna en bil o hämta henne på söndag:)
Jag kommer då att missa mellon, men tyckte inte att startfältet va så lysande. Hittills är ju Loreen bäst.
Får kolla reprisen på söndag!
Ha en underbar helg alla!!

Inga kommentarer: