Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

24 februari 2012

Solen lyser klart:)

Så härligt väder! Så synd att behöva stå inne o jobba. Man kan ju hoppas att morgondagen blir lika fin som idag. Min dag började jag med att åka till Friskis för att trimma mina muskler;) Det är så skönt att få det gjort på morgonen, allt blir så mycket lättare sen:) Börjar verkligen känna av resultat nu, man blir så glad. Ångrar verkligen inte min start på Friskis.
Vad ska ni göra i helgen då?? Jag ser fram emot schlagern imorgon kväll. Inget kan ju va sämre än förra veckans skit!! Måste säga att jag är grymt besviken på årets startfält. Kan det va att dem sparar det bästa till sist, eller?? Tycker så synd om dem som verkligen satsar o tar det på allvar. Och så går en sån som Ranelid vidare:(:( man börjar ju undra! Men kanske ska man lägga sin röst på hans låt, så får han åka till Baku, undrar då vad Björkman skulle säga då?! Men DÅ skulle han kanske inse att han inte ska ta med sånt dravel nån mer gång. Hoppas han får stå där med skägget i brevlådan, Hahaha!!
Ha en underbar helg alla!!
Kram

Inga kommentarer: