Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

20 februari 2012

House of lola kläder!

 Måste bara få visa mitt senaste köp jag gjorde när Johanna hade sin visning. Föll som en fura när jag fick se denna topp! Hanna-märtha som håller i "House of lola" visningarna, gav den till mig direkt när hon visade upp den. Hon vet precis vad jag tycker om, hahaha!! Köpte även en jätte snygg svart top/klänning, men den ser inte så snygg ut på galgen så den får jag visa nån gång när jag har den på mig.

Jag ska själv ha en visning av kläderna onsdagen den 21 mars på salongen kl 18.30. Vill DU komma så hör av dig till mig. Lovar att dem har snygga kläder. Gå in på deras sida och titta. http://www.houseoflola.se/

Inga kommentarer: