Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

21 februari 2012

Saknar Thailand....

....Men väntan känns inte så långt borta. Planerna är ju att vi kommer att fira min 40 års dag där borta. Längtar så att jag kan dö. Kanske inte efter att fylla 40!! men efter att få njuta av vårat favorit resemål. Maja vill tillbaka till hotellet som vi bodde på i kao lak, när Anders fyllde 40. Men vi får se. Inget är spikat, dock ska vi inte bo på ett ställe. Gillar att åka omkring, det är ju så enkelt där. Har suttit och drömt mig bort av att titta på alla kort från resan.  Våra kära vänner i Sundsvall börjar väl snart att packa för sin första tripp till Thailand. Ska bli så kul o höra sen vad dem tyckte. Vinner jag på hästarna(hålla tummarna)så bokar jag första bästa flyg ner på en gång, var så säkra norrlänningarna!! Skulle va så himla kul:)


Härliga bilder från Thailand 2009






Inga kommentarer: