Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

29 februari 2012

Hårvård!

Sitter själv i frisörstolen o blir ompysslad. Hade en tråkig utväxt och dassig färg:) Så nu håller eleven på att lägga färg i botten o sedan ska redan blekta slingor få lite upphottning! Bäst att passa på när man fick en avbokning. Satte ju i lite nytt löshår för ett par veckor sedan. Man blir faktiskt lite beroende....Hahaha! Har tänkt att dem ska få sitta i till maj, och då hoppas jag att mitt hår har växt tillräckligt så att jag kan göra mitt afrokrull(!) älskar ju lockigt hår!!
Om jag blir snygg(!) så lägger jag upp en bild sen:)

Ska hämta Maja vid två idag och då ska hon och Iris få följa med till Friskis! Som dem har tjatat att få leka i deras lekrum. Jag ska däremot bygga lite mera muskler! Tänker inte gömma mig i vassen i sommar!!
Ha en fortsatt härlig vårdag!! Här i staden skiner solen:)

Inga kommentarer: