Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

21 augusti 2009

Tivoli utflykt


Idag hämtade Maja sin bästis Iris på dagis och så åkte vi till tivolit på stan. Ett äventyr, där också dem fina handväskorna fick tas med.



Tjejerna gillade att åka karusell, fast frågar man så tyckte dem nog att det gick lite sakta på dem flesta:)



Sockervadd hör ju till ett besök på ett tivoli, fast jag fattar inte varför dem ska färgas i blått!! dem var som tur inte klädda i vitt för blåa blev dem kan jag säga!



Bergodalbanan "Pluto" gick tillräckligt fort för tjejerna, tappade räkningen hur många gånger dem åkte. Det var så kul att se dem för dem sträckte upp armarna och skrek långt innan backen kom. Kul hade dem iallafall. Maja fick en försmak vad som komma skall, för imorgon åker vi till Liseberg och där finns nog karuseller som går fort nog för fröken Maja!


Inga kommentarer: