Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

20 augusti 2009

Salongen snart 1 år!


Otroligt vad 1 år kan gå så fort. Är så himla nöjd med resultatet av hur det blev.
Alla kunder tycker att det är fint, och kul med att jag även har lite inredning i "Majasrum". Som ni alla ser så älskar jag turkost, tycker att det är en rogivande färg och att det ser så frächt ut. Ska faktiskt göra om i sovrummet och trot om ni vill men jag ska ha turkost där också. Får se vad Anders tycker om det;)
Men nu planerar jag något till 1 års jubeliumet, får se vad jag ska göra.
Något erbjudande kanske, både på behandlingar och på inredningen.
Ska på mässa nästa vecka, men hinner inte få in något nytt till 1 september tyvärr.Men jag ska nog ha en TJEJKVÄLL senare i september med lite vin och mat.
Hade en i höstas och den blev populär, (vinet lockade iallafall:)




Johanna (johannaskortmakeri) gör dessa jätte fina kort.
Hon gör även på beställning om man vill. Hon är otroligt duktig med att pyssla, tålamod som jag inte har;)




Så här ser "MAJASRUM" ut. Kom gärna in och titta om ni har vägarna förbi.
Perfekta presenter finns och det som går mest nu är väggord i trä. Har beställt nya, dem kommer in i slutet av september, tydligen stor efterfrågan på dem.

Inga kommentarer: