Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

10 augusti 2009

Nu är allt som vanligt!

Äntligen så har familjen Odelmar/Sivertsson kommit hem från Gotland, vad dem nu skulle dit och göra?
Inget kan väl gå upp mot Lagerlunda en solig vecka...!
Nu är allt som vanligt igen iallafall, våra dagliga telefon samtal är igång så nu kan man ventilera livet som småbarnsförälder igen.
Samtala om våra gulliga små barns vredesutbrott, hade ett alldeles nyss, vet inte om jag ska skratta eller gråta:)!!slita mitt hår kanske?
Hon är 5 år! hur ska det bli sen, kan ju bara gissa eller så kanske jag ska fråga mormor hur jag va, äpplet faller ju inte så långt bort...
Men sen räcker det att prata med Johanna och så hör man att man är ju inte ensam, (om jag nu trodde det), barn är så här, inse fakta!! det går över!!
Men man blir ju helt slut, fattar inte vart det gick fel, inte var det så här man trodde att det skulle va, utan mera lite "rosa" eller nått.
Men imorgon är en annan dag!

Inga kommentarer: