Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

03 augusti 2009

Maja 5 år


Äntligen så är det min dag sa Maja när hon vaknade på sin födelsedag.
Kan meddela att hon nog låtsassov när vi kom in på morgonen, precis som en annan gjorde när man va liten, mycket fjärilar i magen på en blivande 5 åring!







Frukost på sängen som va beställt! Honungsringar och oboy!




Som jag trodde så ville Maja till badhuset.
Hon brukar vara som en fisk i vattnet, tjata om att åka vattenruchkanan, men inte idag.
Hon hade nog ingen ro i kroppen på sin dag, frågade när vi skulle åka hem så att inte gästerna skulle hinna komma innan vi kom hem;)




Den här gången så ville Maja lägga alla presenterna på ett bord.
Trodde nog aldrig att hon skulle kunna vänta tills alla hade kommit, men hon höll ut!
Hade inte gjort det själv:)



Det var ju ett vuxenkalas men det kom några kompisar som inte kan va med när Maja har sitt kalas nästa lördag, Edvin och Ella lätt sig väl smaka på daimtårtan!

Inga kommentarer: