Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

06 augusti 2009

Planer i grus...

Här hade man tänkt att ha barnkalas på lördag, men icke sa nicke!
INGEN är ju hemma typ, tre av elva hade kunnat komma, trist tycker jag.
Så vi skjuter på det en vecka för då kan dem flesta.
Inte lätt att förklara det för Maja...!
Vi fick muta med en rolig utflykt istället.
Har hört mycket om "Stendörren", ligger utanför Nyköping, där kan man gå på
hängbroar ut på flera öar rakt ut i vattnet.
Ska tydligen vara häftigt och vilka ungar tycker inte hängbroar är spännande
att gå på.
Så ditt ska vi på lördag om nu vädret håller i sig, hoppas hoppas!!
Har precis varit inne på Johannas blogg, dem är på Gotland.
Dit får det bli nästa år, så fint det är!! Vi ses ju ganska så ofta Johanna och jag så nu har jag lite abstinent besvär, en vecka brukar gå fort men denna tycker jag har gått sakta. Det är inte bara Maja som saknar familjen Odelmar/Sivertsson utan jag också. Måste ju få ventilera och vi gör det ganska bra ihop.
Får ta allt på söndag när dem är hemma igen, vänta du bara Johanna...

1 kommentar:

Johanna sa...

Vi längtar också efter er.....här är underbart men ändå så saknar jag vår mångdagliga kontakt...hur ska det gå om ni åker iväg i tre veckor, ja....vi får börja träna!