Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

18 augusti 2009

IKEA

Jahoo!! Nu har den kommit...IKEA katalogen är här!
Fick den på jobbet och hann nog flera vändor i den innan dagen var slut.
Och vad låg inte hemma om inte en katalog till, så nu har jag lusläst den igen.
"Tyvärr" ska vi ju till Liseberg på lördag annars skulle jag garanterat åkt dit.
Vad vore livet utan IKEA? otroligt tomt och tråkigt. Fast jag åker nog helst själv dit, utan karl och barn, för då blir inte ens hälften köpt, billigt förstås men tråkigt. Har redan sett ut flera saker som ska införskaffas, lite smått och gott!
Så himla kul!!
Men som sagt var så ska vi till Göteborg på lördag med Johannas familj, bo på hotell,åka karusell och äta något gott. Hoppas vi får tur med vädret iallafall annars är ju Liseberg ingen hit!!
Och får vi brudar som vi vill så blir det en tripp till outleten i Kungsbacka på söndagen, låter väl inte helt fel eller hur?
Och kanske så hinner vi med ett stop i gränna, mina polkisar är ju slut...
...måste ju tänka på tandläkarn också;)

Inga kommentarer: