Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

12 augusti 2009

Inredningsfeber

Sitter nu och tittar i en del nya inredningskataloger som jag fått.
Det finns ju så mycket man vill köpa, det liksom kliar i fingrarna.
Snart är det höst och då är man ju väldigt sugen på att fixa lite hemma.
Ska på formex mässan om några veckor, det ska bli så kul.
Där finns allt som har med inredning att göra, inspiration om nått!!
Men det är inte alltid lätt att veta vad kunder tycker om, går mycket efter
vad jag själv gillar och vill ha hemma.
Julsaker kommer det att vara mycket utav på mässan, jag som ÄLSKAR julen och att
få pynta och göra det mysigt, kan knappt vänta!!
Jag har ju inte så stort där jag har min lilla inredningshörna som jag nu kallar
"Majasrum", men det är så kul när kunder tycker att det är fina saker som jag har, (ni får gärna köpa då!).
Hoppas att fler får upp ögonen för "Majasrum".
Återkommer med bilder från mässan senare.

Inga kommentarer: