Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

30 juli 2009

Besök

Idag har jag haft besök av en "gammal klasskompis" från frisörskolan.
Mia med William 6 år var här och luncha.
Vi har försökt att få till en träff och nu lyckades vi...
...men förstår inte vart tiden har tagit vägen när man börjar prata om gammla tider.
Insåg idag att det var 18 år!! sedan vi tog studenten, fick ett litet tryck över bröstet, svårt att andas!!!
Det är väl bara att inse att man börjar bli till åren, men man känner sig ju inte mycket äldre än då man tog studenten eller??
Iallafall så hade vi det jätte trevligt med god mat och en massa snack.
Det får bara inte gå lika länge till nästa gång vi ses, eller hur Mia!
Lägger in bild på lunchen senare.

1 kommentar:

Mia Trysberg sa...

Hej svejs!Tack för jättegod lunch(TUR att du skrivit receptet på bloggen)..och allt annat gott.
Känner mej så nöjd med alla fina saker som jag köpte i din presentaffär.ALLA som har varit och sett klädhängaren och väggcitatorden har sagt att de är jättefina och frågat var jag har köpt dem.
Kram och tack!Välkomna till oss!