Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

01 juli 2009

Semester

Nu börjar det. Äntligen lite semester. Och vad började man med så fort man kom hem?
Jo, ett glas rött på altanen. Det är avkoppling det!!
Vi ska ju iväg i morgon till Gränna.
Vädret ser ut att vara bra tor och fre. Hoppas det,för tälta gör jag inte i regn.
Då sover jag i bilen kan jag tala om. Nån måtta får det va.
Har hunnit med att träna efter jobbet också. Vi är ju ett hurtigt gäng i lagerlunda som tränar ett par gånger i veckan. Vi har ett föreningshus där vi kör för fullt.
Gruppen har väl tunnats ut nu i semestertider. Men fläsket ska väl dallra då också:)
Det är bara att bita ihop. Men idag var det så himla varmt så det fullkomligt dröp
svett om oss alla. På söndag kör vi igen, så man kan kanske fuska lite med någon
polkagris i Gränna, bara en liten, jag lovar!!
I helgen när vi är hemma igen så ska jag göra något som jag blev bjuden på i lördags.
Nämligen Sangria, så himla gott. Man ska tydligen blanda rött vin och konjak med apelsiner och citroner.Nejlikor och kanelstång. Ligga över natten helst och sedan i med fruktsoda och en massa is. Det låter ju underbart gott.
Ska ta en bild på den i helgen så får ni se.

Inga kommentarer: