Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

15 juli 2009

Kolmården


Idag åkte vi till Kolmården liksom ett ex antal tusen andra i gassande sol.
Efter tips från en kompis började vi med sälshowen.
Måste säga att dem lyckats mycket bra med årets pirat tema.




Edvin och Maja med några kolmårdstroll. Ganska lika eller hur?




Efter en lång dag i solen så var det ganska skönt att jag hyrde en kärra.
Maja helt utslagen...tänk om man själv hade fått plats...




Vagnen blev väldigt populär bland våra kära barn.
Ella, Maja och Edvin.




I årets årskort är allt utom linbanan gratis. Vilken lycka!
Ett par varv med bilarna blev det och några gånger i koppkarusellen.
Här åker Maja med en glad Ella som passagerare.
Själva testade jag och Anders årets nyhet "Delfinexpressen" ,trodde nog att den skulle gå lite fortare och framförallt mer än ETT varv. Lite snålt tycker jag,
speciellt för dem som betalar 40 kr.

1 kommentar:

Anonym sa...

Här är man snabb! Hann ni innanför dörren? Vi känner oss nöjda med dagen och lite trötta.
Med resenärerna!