Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

10 juli 2009

Julita gård


Idag tog vi en utflykt till Julita gård.
Där har Pettson & Findus flyttat in.




Vilka dåliga föräldrar vi är.
När vi åkte hemifrån så titta solen fram, trodde då att det skulle bli fint väder, men icke. Glömde att ta med en extra tröja till Maja, alla andra som var där var påpälsade upp till öronen. Men vi kom sommarklädda. Som tur var så hade jag min tröja med så Maja fick snällt ha den.



Maja i dragkamp med Findus och några andra barn. Dem vann över Pettson.



Maja i ett av husen som dem byggt upp på Julita gård.
Allt var väldigt fint gjort tycker jag.
Kan varmt rekommendera en utflykt dit.



Pettson & Findus på sin gård.

Inga kommentarer: