Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

05 juli 2009

Spinkenäs

Maja ville testa att bada i sin flytväst vid bryggan, men hon kom inte så långt ner på stegen.
Det är lätt att vara kartig på land. Hon blöte nog bara rumpan tror jag.
Hon sa "det får faktiskt räcka för den här gången, nästa ska jag bada jag lovar".
Vi får väl se...


Maja plockade smultron till sin glass. Eftersom jag fotar min mat så ville hon också vara med på bloggen. Så nu är hon nöjd!


Varje gång(nästan) som vi kommer till landet så har min mamma gjort paj och vaniljgrädde. Detta är min stora last tyvärr. Jag kan inte bara ta en gång så min GI diet blev bara LITE förstörd idag:( Men det var himmelskt gott.


Maja och mormor Kerstin på bryggan i Spinkenäs.
Jag har växtupp vid detta paradis sedan 1976 när min syster föddes.
Då utan vatten och el, nu lite utbyggt och modernare.
Man blir lugn i själen när man kommer hit.

Inga kommentarer: