Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

06 april 2011

Cupcakes & lite annat...

....som man kan göra när man är ledig. Hade ju hoppats på lite fint väder med sol idag. Men det började med regn och slutade med SOL!! Maja höll jag hemma idag för att hon var ganska så snorig. I förebyggande syfte, för imorgon ska hon med skolan till Kolmården. Och det vill hon inte missa. Så hon fick va hemma med mig och ta det lugnt;) Mormor och morfar kom förbi på en fm fika och ville förstås se hur det va med deras lilla prinsessa:) Min mamma ville ha smakråd, så vi gick till AH's och kollade på gardiner. Så med min otroligt(!) braiga smak;) så beställdes det gardiner till deras vardagsrum. Och jag gick hem med två nya kuddar till soffan!
Senare så ville Maja baka och då gjorde vi cupcakes och chokladbollar. Dem blev väldigt goda, jag vet:) även Johanna som kom förbi på en snabb fika höll med. Dagen avslutades med cirkus träning för Maja och Ella som åkte med oss. Så nu är det snart läggdax, och snart är det helg. Och då ska jag och A på CAROLA!! Vet inte om A är lika längtansfull som jag;) men jag kan knappt vänta...jippiiii!!!

Inga kommentarer: