Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

07 april 2011

Planerade inköp...

...som jag tänkt göra från Affari. Hoppas bara att det jag vill ha finns kvar. Dem flesta butiker köper ju allt redan efter jul. Jag däremot är lite sen i starten. Kan inte ha en massa grejer på lager. MajasRum är ju inte så stort. Men alltid kul att fylla på med lite nytt. Men det blir att gå hem sedan o ställa gamla saker i källaren och ta dit nytt. Det kanske är därför som A klagar att det är så fullt där nere:) men loppis i Lagerlunda stundar nu i påsk. Kanske läge att sälja av lite "skit" från källaren.

1 kommentar:

Ewa`s Galleri sa...

Spännande med lite nya saker
Och en perfekt ide att sälja det gamla på loppis
Ha en bra dag