Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

13 april 2011

Onsdag

Då var det snart dags att åka på kvällens cirkusträning. Maja tycker att det är jätte kul. Bäst är nog att hjula, och hon börjar lära sig ordentligt. Tyvärr så är dem inte så många i gruppen så fler skulle behöva börja. Om ni är intresserade så kontakta Norrköpings cirkus & varité.

Har idag fixat nytt pass. Kändes lite konstigt att lämna fingeravtryck:) Hängde på låset så jag blev nr 2, så jag slapp sitta så länge. Sedan cyklade jag ner till posten och hämtade ut mitt nya körkort. Så nu slipper jag detta på ett antal år.  Nu är det bara att börja kolla på resor. Vi ska åka v 22, så det är ju inte så långt dit faktiskt...ska bli så härligt. Får se vart det blir. Grekland står högt på min lista, medans A gärna kan tänka sig Mallorca. Har aldrig varit i Spanien så kanske kan jag ändra mig, man vet aldrig. Längtar....

Inga kommentarer: