Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

12 april 2011

Tisdag

Härligt att solen lyser idag också. Började dagen med en Powerwalk efter det att jag lämnat Maja på skolan. Körde hårt i höstas med att gå varje morgon och nu ska jag börja igen. Det är ju snart sommar(!)hoppas jag! Har planer på att åka iväg på en resa i början av juni. Och då kan jag inte se ut så här:( måste ta tag i mitt liv igen. Förstår inte varför jag inte kan va konsekvent när jag börjar med nått. Så NU är det att köra hårt med träning och BRA mat. Slut med cupcakes, chips o dip och allt annat onyttigt!! Det blir att gå på med GI / LCHF. Funkar alltid, men jag ska inte lägga av denna gång:) jag lovar!!

1 kommentar:

Little Miss Trouble sa...

SV: Jaa=) Är du där ofta? Haha,, fast det blev trubbel för vår del. Får nog ta ett extra blogginlägg om detta ikväll! =)

Vissa perioder är det svårare att ta sig i kragen, det har ju med väder och dylikt att göra också!! Det finns nyttiga goda ting också!! =) Smoothies med bär i.. mums så gott!!