Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

12 april 2011

Erik o Mackan!!

Blev förpassad till att se på TV i sovrummet. Det är ju fotboll och den kanalen har vi bara i vardagsrummet...jätte kul! Men jag fastnade vid "Erik o Mackan" 99 saker att göra innan man dör!! Ganska så sjukt program. Känns mest att dem vill likna Filip o Fredrik. Och det lyckas dem INTE med. Men vad skulle man skriva på sin egna lista, det kan man ju börja spåna på....!!

Imorgon ska jag fixa ett nytt pass. Fick höra från en kund som jobbar på polisen att det är kaos på pass avdelningen. Hur mycket köer som helst. Så jag tänkte hänga på låset när dem öppnar imorgon bitti. Det är ju bara att gå upp lite tidigare så jag hinner fixa till mig ordentligt. Måste ju se lite skaplig ut:)

Nu blir det att natta sig...sov gott!

1 kommentar:

Little Miss Trouble sa...

=) jag tycker verkligen att passkort är en upplevelse.. det är något med deras bildhantering som gör att man ser så "skarp" ut!!