Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

29 april 2011

Sunny friday!!

Härligt med fredag, och den här veckan sprang ju på i bara farten! Alltid skönt med kortveckor. Snart börjar mina härliga veckor där jag jobbar mån till ons, såå himla underbart. Så skulle man alltid jobba, eller hur?! Jag har ju svårt att ta flera veckor på raken, så därför gör jag så här. Det är aldrig tråkigt att vakna på måndagarna för man vet ju att det bara är tre dagar att jobba sedan ledig i fyra:):) längtar dit NU!!

Och våra planer på att ta med kusin Sara grusades snabbt. Tänkte aldrig att det skulle va orättvist för dem andra kusinerna. Kände ju bara att Maja skulle få så himla kul med Sara på resan. Så nu vill inte hon åka, för det är ju jätte tråkigt att bada själv, leka i sanden själv, åka rutchbana själv, ja allt är ju tråkigt när man är själv tycker Maja!! Men hon lugnar nog ner sig snart. Hoppas jag, för åka SKA vi med eller utan kusin!! Får bli en annan gång, så kanske alla kusiner kan följa med så det blir rättvist!

Nu ser jag fram emot helgen med vänner på grillat i morgon och på söndag fyller min älskade lilla syster Anna 35 år! Hurra för henne!! Så då blir det nog smultronstället för det ville hon bjuda på. Och det kan man ju inte säga nej till.
Ha en ljuvlig fredag mina vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Här är det ingen som tycker livet är orättvist.
Helene