Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

05 april 2011

Vad ska jag nu ha?

Sitter här med Affaris vår/sommar katalog. Finns ju såå mycket fint. Eftersom jag ska ha en tjejkväll i maj så vill jag fylla på med lite nytt i "MajasRum". Flera saker ligger som tur är i små pack. Vill ju inte ha så många av varje sak. Men gillar man vintage så har Affari mycket som faller mig i smaken. Var ju i en inrednings butik som hette "rama in & rum" på Ekerö nu i helgen som va. Där hade dem ganska många saker från Affari. Och dem hade verkligen lagt på i pris. Eftersom jag vet vad dem köper in grejerna för så blir man chockad! Jag lägger inte på lika mycket kan jag säga. Så är det NÅN som tycker att JAG är dyr så kan ni ju åka till Ullared istället;) skämt o sido...! Jag tycker det är så kul med inredning, men ska jag få mitt lilla sido projekt att gå så måste jag annonsera massor. Och det kostar för mycket tyvärr. Så då är det kul med TJEJKVÄLLAR...skulle kanske satsa mer på sånt. Så kom gärna och ta med alla ni känner!! ONS 11 MAJ kl 18.30 hos mig på HÅRCENTER Linnegatan 69 , hoppas att DU kommer!! Jag kommer att bjuda på nått gott att äta och dricka.

Inga kommentarer: