Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

26 april 2011

Turkiet!?

Har aldrig varit där och det beror nog på mina fördomar. Och dom ska man ju inte ha. Men jag var i Turkiet närmare bestämt i Bodrum i sisådär 4 timmar! Och det räckte!! Säljarna skrek svordomar på svenska?! Om man inte handlade. Jag överdriver INTE!! Vi åkte över ditt från Kos och det var fint om man bortser från dem galna turkarna vi stötte på. Men man kan ju ändra på sig, eller hur? Så nu är det så att A vill åka på en all inclusive resa och då verkar det vara Turkiet som gäller.
Har ni kära läsare några tips vart man ska åka? Har två resor som vi lurar lite på. Den ena till Side och den andra till Kemer. Vilken är bäst??
Om Maja har tur så ska kusin Sara följa med oss, vilket hon är överlycklig för. Och vi kan få en härlig semester utan tjat efter kompisar att leka med. Tror nog alla skulle ha nytta av att Sara följer med. Så heja Sara, kolla passet, köp en ny bikini o packa ner solkrämen..turket väntar...hihihi!!!

Inga kommentarer: