Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

03 april 2011

Utflykt på Ekerö...

...till solsidan, och tyvärr så är det inte det riktiga "solsidan" =) vi hade ju tänkt att det skulle bli en härlig promenad, för det skulle ju bli uppåt 15 grader varmt. Men det kändes som om det var minus istället. Det blåste snor kallt och var inget skönt alls! Men vi hade med oss kokt korv med bröd och nybakade muffins, så det var gott! Det fanns en badstrand där vi var...men det kändes väldigt väldigt långt kvar till sommaren och badtider. Hoppas det blir varmare nu i veckan iallafall.

Imorgon ska Maja PRAO hos mig på jobbet. Vad hon nu ska få göra?! En blivande 7 -åring, som vill bli som sin mamma. Hon ska få sopa hår, damma hyllor, vika handdukar och fixa kaffe till mig;) Klippa hår kanske vi ska vänta lite med...:)

Inga kommentarer: