Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

29 juli 2012

Attans vad det gungar....:)

Känns lite konstigt i magen efter att ha åkt piratskeppet ett antal gånger...:( va ingen kö så vi fick sitta kvar...och det gjorde VI!! Hatar men älskar att åka, lite tvådelade känslor, hahaha!!
Vi tog som sagt en sväng till Kolmården idag, lagom väder. MEN vart va ALLA turister?? Har nog aldrig varit så dåligt med folk så här mitt i sommaren innan. Men skönt för oss:)

Nu ska Anders o jag fixa det sista inför Majas födelsedag på onsdag. Själv jobbar jag mån o tis, men endast till 13. Så jag hinner styra upp det sista, som är att baka o pynta:)

Sitter i bilen hem nu med en trött tjej. Har blivit lite väl sent om kvällarna nu:)
Måste ta och vända dygnet tillbaka till det normala innan skolan börjar. Lär bli svårt annars.

Njut av söndagen!
Kram H

Inga kommentarer: