Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

12 juli 2012

På väg....

Till Västerås för att umgås med Eva och Magnus. Hur många utav kusinerna som kommer att va hemma vet jag inte riktigt. En som jag vet inte kommer att vara det är Lina. Hon är på konfirmationsläger sedan några veckor. Henne ska vi till nästa lördag då hon är färdig konfirmand. På andra sidan Vättern och nått som heter undenäs. Ska nog passa på att hyra en stuga utanför Askersund och campa en natt. När man då ändå är ute o åker.
Men först ska vi vara några dagar i Västerås, äta gott o umgås:)...
Kanske hinner jag med en tur till Tullhuset för att köpa ett till Rosmunda linne. Fullkomligt älskar dem, finns inga bättre. Även ett nytt doftljus vill nog följa med hem också:)
Men först av allt hoppas jag ju på att SOLEN kommer att lysa klart! Så att jag kan hoppa i bikinin som tyvärr inte har använts så mycket som man velat:) Men än är väl inte sommaren slut.
Jag har iallafall packat med det mesta;) kan tro jag ska stanna i veckor! Men jag har sån beslutsånger..., kan aldrig bestämma vad som ska med. Bättre för mycket än för lite, eller hur?!

Har nu också fixat så det är lättare att blogga från min iphone, blev så glad igår när jag lyckades få med en bild, men idag när jag gick in på bloggen så är det bara en svart ruta där bilden ska va. Va Faan!!! Den var ju där igår. Vet nån vad det är för fel när det blir så. Blir tokig..,!!
Blir att önska mig en Mac när jag fyller år;) då skulle livet bli såå mycket lättare:)

Tjinglig o ha en härlig torsdag!
KRAM H

Inga kommentarer: