Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

18 juli 2012

Opi...nytt lack.

God morgon!
Sitter på altanen i min ensamhet...;(
Saknar verkligen Maja som är i Västerås. Pratade med henne igår kväll och meningen var att A skulle hämta henne idag....men hon ville va kvar till imorgon:( Roligt för henne men ensamt för mig.
Igår hade hon bl.a. varit och shoppat(!) kläder med stor kusinen Anna och Sara. Tydligen så är det roligare att shoppa med dem än med mig:) blev tydligen en hel del. Ska bli kul att få se imorgon. Hon ville inte berätta exakt vad hon hade handlat, ville överaska mig istället...:)
Dem har gjort mycket kul, men det som hon sett mest fram emot var att åka gocart. Dem åkte förra sommaren och Maja tyckte det var såå kul! MEN denna gång fick hon INTE köra:(
Det hade tydligen hänt en olycka där en sjuåring kvaddat en bil så dem hade höjt åldersgränsen till tio år. Så Maja var så ledsen:(:( Fick sitta bredvid o se på när kusinerna körde.
Har lovat att kolla vad dem har för gräns i våran stad, då ska hon få åka där istället om hon får.

Idag jobbar jag till tre sedan blir det nog en sväng till Friskis för att pumpa muskler;) och ikväll ska A o jag springa igen. Måste verkligen få bort dem extra semesterkilona!! Ska ju till Thailand i september och då ska jag ha nått min målvikt. Det är några kilon kvar, men det ska nog inte vara några problem(!) hoppas jag...hihihi!

By the way...köpte jag ett nytt lack från OPI, en snygg korall röd färg. Tyvärr hittar jag inte vart det står vad färgen heter, men i botten står det "I Eat Mainely Lobster" NL T30(!) kanske är det det som den heter:)
Men snygg är den iallafall!

Fånga dagen nu alla!
Kram H

Inga kommentarer: