Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

15 juli 2012

Regn o lämnad dotter!

Det var då attans att SOMMAREN regnar bort! Är på väg hem från Västerås och det står som spön i backen:) Hoppas verkligen att det vänder snart, för det här är inte roligt:(
Åkte ifrån våran dotter som ska vara hos sina kusiner några dagar. Mycket har dem planerat, allt från gocart till golf o lekpark. Själva ska vi jobba:(
Anders har slut på sin semester, fyra veckor går otroligt fort!
Det kommer att bli tomt hemma och väldigt tyst. Speciellt när vi kommer att slippa alla dåliga dubbade tonårs skit på Disney channel! Hurra för det:)
Men som vanligt har vi haft det jätte skönt hos Eva o Magnus. Igår cyklade vi in till kajen o käka glass. Jag gick även in på Tullhuset och köpte mig ett linne till i märket "Rosemunda". Dem är så otroligt snygga och sköna. Sedan kom även Anders syster Marie med familj. Åt gott o njöt i regnet(!) vad annat att göra;)
Nu hem för att förbereda för en ny vecka med jobb!
Kan säga att det just NU vräker ner så vi knappt ser vägen...:(
Ha det gott!

KRAM H

Inga kommentarer: