Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

11 juli 2012

Vimmerby

...tjolahopp!!

Har idag varit en tripp till Astrid Lindgrens värld. Maja var så glad att få visa Elsa runt i parken.
Hade så otroligt tur med vädret. Den enda skuren, kom när vi alla fikade inne på saltkråkan, sån himla tur!! Men jag märker att Maja börjar tycka att det är lite barnsligt(!) med Pippi o dem andra. Vill inte ha några kläder som fanns att köpa, blev endast en pilbåge!
Har inte nån tjejig tjej om jag säger så:) Men en härlig dag fick vi allihopa:)
Imorgon åker vi till Västerås för några dagar. Får hoppas att vädret blir bättre, har ju faktiskt inte riktigt legat ordentligt o solat:)
Måste hinna packa allt för Maja oxå, hon blir ju kvar några dagar.
Nu lite rött vin i glaset sedan lär jag nog somna ovaggad;)

Kram H

Inga kommentarer: