Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

19 juli 2012

Blommor o extrabarn...

Torsdag o jag är ledig:) så skönt!
Började dagen med ett pass på f&s o sedan åkte jag halva vägen till Västerås för att hämta Maja. Och med hem följde även Sara. Hon är kvar hos oss till lördag då vi åker till undenäs på Linas konfirmation.
Vi han även med bussfabriken för som vanligt så var det ju inget höjdar väder. Ska aldrig värmen o solen komma
Vi längtar ju såå!!
Men bada gjorde brudarna ändå, fast det endast var 19 grader i poolen...:)

Men det är så skönt att ha Maja hemma några dagar för på söndag åker vi med henne ner till spinkenäs där hon ska vara till onsdagen. Mormor och morfar ska rå om sitt älskade barnbarn och skämma bort henne ännu mera;) Hon ska ut i skogen o plocka svamp och hon ska fiska med morfar. Hoppas då att vädret blir bättre.

Jag fotade min rosbuske som vi planterade för ett par veckor sedan...och nu blommar den! Små ljusgula rosor...jätte fint!

Tjejerna har även pysslat om marsvinen. Sara gjorde en fläta av Dollys långa hår i baken...och hon låg faktiskt stilla...trot eller ej. Måste nog ansa lite...ta fram saxen o frisera Dolly!
Vad hon nu säger om det:)
Morgondagen OM solen skiner åker vi till himmelstadslundsbadet, annars får det bli badhuset.

HA EN UNDERBAR KVÄLL!!
KRAM H

Inga kommentarer: