Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

28 juli 2012

Vart tog solen vägen...

Lurad på SOLEN idag:( alla dessa väder appar...o ingen kan man lita på! Det skulle ju vara helblå himmel....NOT!!! Åkte till sörsjön för att sola o bada:) Det var väl sol första timmen men sen försvann den.
Fikade o sen åkte vi förbi plantagen på hem vägen.
Det blev två klematis klängväxter till min ros'e hörna och en terassvärmare, (lär behövas) lite jord o en stor kruka för omplantering av en STOR garderobsblomma:)
Så det blev att gräva lite när vi kom hem.
Maja försvann bort till Emma, får se när hon behagas komma tillbaka:)

Sitter nu o funderar på vad det ska bli för mat till kvällen. Sugen på lax...alltid gott...eller hur?

Kram på er!

Inga kommentarer: