Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

26 juli 2012

Dagens frukost o en besviken dotter...

Hej hopp!!
Äntligen torsdag igen och jag är ledig till måndag!

Intagit dagens frukost som blev äggröra med skinka. Så härligt att slippa frysa när jag sitter på altanen. Inte många morgnar som jag INTE behövt en tröja:) Men NU är det ljuvligt!

Maja däremot har gråtit o varit så besviken o ledsen att inte våra vänner från Sundsvall kommer idag:( buhuu!!!
MEN dem kommer till oss nästa vecka istället:):) jippii!!
Men en vecka är ju sååå lååång enligt Maja...."kan INTE vänta så länge...jag hinner dööö!!!!"
Men nu tror jag att hon är lite gladare, den mesta besvikelsen har lagt sig, och hon ser fram emot sin födelsedag som är nästa onsdag!!! 8 ÅR fyller vårat mirakel!!!
Kan verkligen INTE fatta att det gått så fort, en sån stor o duktig tjej:) eller stor o stor, smal som en tarm( äter ju inget), men lång också:) En tuff o bestämd tjej på gott o ont! Jag vet att jag LEVER ibland, hahaha!!!
Men enligt min mamma så brås hon på mig, fattar inte vad hon menar;)

Nu ut o sola, ta vara på dem få soltimmar som kommer:)
NJUT AV DAGEN!!

KRAM H

Inga kommentarer: