Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

21 juli 2012

Ingen glass...sen Uno

Blide ingen glass...vi stannade på Vätternterassen o fikade istället:) härligt i solen o fantastisk utsikt. Tre sorters kakor med kaffe i fin kaffekanna för 65:-

Hemma åt vi rester från gårdagen, lammfile med ugnsbakad potatis, inte helt fel. Sedan har vi spelat UNO...kom sist flera gånger...men sen så vann jag en omgång iallafall:)
A sitter nu o kollar på brittish open i golf, roligare kan man ju ha det...Hahaha!!
Imorgon har vi tänkt ta en sväng till alla vilda(!) djur på Kolmården.

Sedan i slutet på veckan kommer våra kära vänner från Sundsvall hit till oss. Ska bli så himla kul!! Är nästan exakt ett år sedan vi sågs. Men fy vad tiden går fort, känns faktiskt inte såå länge sen:) Maja väntar med spänning på att få träffa Albin.
Men först ska hon till mormor o morfar när vi båda ska jobba. Tur att man har friska o krya föräldrar, är så tacksam!
Nu ska jag ta mitt glas rött o joina A på altanen.

Stor kram H

Inga kommentarer: