Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

21 juli 2012

Guds ord o vart finns det glass...

Nu har vi suttit i Undenäs kyrka o lyssnat till Guds ord:) Ett jätte duktigt gäng som sjöng o spelade teater för oss. Det är inte riktigt som på min(!) tid!! Idag gick dem in till musik av Swedish house maffia(!) jo det är sant.
Men efter några långa timmar så har man lite trä smak där bak;)
Men inget blir ju så bra som när man kommer ut på kyrkbacken o solen lyser från en blå himmel.

Nu är vi på väg hem o vi letar efter glass i stora lass! Hoppas vi snart hittar nått ställe för Maja är INTE glad åt att sitta i bilen igen för en två timmars resa hem. Sömnpiller någon?:)

Måste nog hålla koll så inte A missar glassen...:)

Kram H

Inga kommentarer: