Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

02 februari 2011

Älskade tulpaner...




...älskar verkligen tulpaner. Just nu är dem rosa, så fina. 




Min prinsessa, har varit sjuk, eller är fortfarande, men på bättringsvägen. Ville inte va med på bild så jag fick ta ett annat foto. Hon har legat i över 40 graders feber, och det har hon aldrig haft förrut. Inte van att ha henne sjuk, haft otroligt tur med ett friskt barn. Men hon blir ju så medtagen över febern och det blir ju inte bättre av att hon vägrar äta(smakar illa), fått tvinga i henne dricka. Hon har ju inget att ta av heller, smal som hon är. Och när hon inte ens vill ha "plopp", ja då är det illa! Men på VC så hittade dem inget. Alla prover visade bra, så det är väl nått virus som kommit o hälsat på! Men nu idag, efter haft feber sedan i fredags, så låg den på "bara" 38,7 i morse, och nu nere på 38, så det går ju åt rätt håll iallafall. Var även på morgonen och lämnade in ett nytt urin prov, så vi får vänta och se om det kan va nått. Hoppas inte det.

Blir alltså att ta det lugnt idag. Det är ju min lediga onsdag, som jag då tänkt att tillbringa på stan, men det blir att kanske baka nått, tvätta, plocka, ja lite allt möjligt som kan behövas här hemma. Ska nu se om jag kan få i henne lite mat. Ha det gott alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stora kusin prinsen är också sjuk. Erik har lunginflammation så han hostar och fräser.
Krya på dig Maja.Hälsningar från Västerås

Unknown sa...

Låter inte kul, Erik! Krya på dig ordentligt, Maja behöver hjälp i backen nästa vecka. Kramar från oss!