Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

16 februari 2011

Romme



En härlig dag med strålande sol & klarblå himmel, det fick vi när vi var i Romme med Majas kusiner. Ska väl inte säga att jag kan åka, men ner kom jag med alla ben i behåll. Beror kanske på att jag åker i lätta backar och nästan plogar mig ner:). Maja åkte för första gången och det gick jätte bra. Magnus tog hand om henne och körde i barnbacken. Liften fixa hon på engång, och även att svänga mellan slalompinnarna. Hon tyckte det var kul, men i stora backarna åkte hon framför Lina som va jätte duktig. Själv vågade jag inte ta henne med ankarliften, men Lina fixade det galant! Att åka kabinliften var nog bäst om jag frågar Maja, häftigt att sitta så högt upp, men kallt var det om kinderna. Det bet ordentligt i ögonbrynen! Kanske ska vi ge yxbacken en chans innan vintern tar slut.






Inga kommentarer: