Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

16 februari 2011

Canvastavlor

Beställde för några veckor sedan ett par canvastavlor utav foton som jag tog när vi var i Thailand. Blev såå nöjd! Men jag tror att dem hänger lite högt upp, vad tycker ni? Sänka dem en liten aning kanske. A tycker jag är skit löjlig, det är bra som det är. Han tyckte i och för sig att dem skulle hänga i olika höjd(!)och då fick jag spelet, hallå! det skulle väl inte passa, eller hur? Beställde dem på önskefoto och fick betala 499:- st för 50x70, inte så farligt dyrt tycker jag. Finns kanske billigare men jag orka inte leta.






Stora rosor som jag och Maja fick på alla hjärtansdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Var är bilden på dig då Helene?? ;)))
Jättefina.
Kram Camilla Jansson