Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

18 februari 2011

Båtresa...

...på söndag ska Maja och jag tillsammans med Johanna,Edvin och Ella åka med Viking till mariehamn. Ska bli jätte kul att åka iväg bara vi, äta gott och bara njuta. En rolig start på sportlovet. Hade ju varit kul o åkt till solen, men man får va nöjd med det lilla! Lite taxfree så känns det som man är utomlands;) hoppas vi bara slipper alla fyllesvin, brukar ju finnas många av dem på en sån här resa. Funkar det att åka bara vi så kanske man skulle planera en lite längre resa, en weekend till Barcelona eller nått. Drömma är alltid kul, eller hur?

Nu är det skönt med fredag och snart kommer första kunden, ska locka Ullis som har stora planer till hösten. Hon och Peter ska göra en stor show på Louie deegeer i sep. Den ska filmas för ett stort TV bolag i USA...jätte spännande!! Dem är ju så otroligt proffsiga o duktiga. Såg deras julshow på Arbis och den var JÄTTE bra. Ska köpa biljett, vill ju inte missa detta!
Ha en super härlig fredag, det ska jag ha iallafall! Kramar till er!

Inga kommentarer: