Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

25 februari 2011

Fredag...

...äntligen!! Veckan som gått har ju gått som på räls:) Ledig i måndags, jobbade tis och onsdag, ledig torsdag och så jobb idag. Så skulle alla veckor se ut. Fast det är klart, lönen blir ju inte så bra då:(
Vad ska ni alla hitta på i helgen då? Själva ska vi fira min farfar Tage som fyller 93!! År idag. Tänk att bli såå gammal, inte klokt. Min farmor som blev 92 gick bort förra sommaren. Så nu bor min farfar på ett ålderdomshem i Sörping. Så dit ska vi imorgon o äta tårta.

Lagar alltid nått nytt varje lördag, så imorgon måste jag hitta på nått. Tänkte laga soppa som förrätt, händer inte så ofta. Är det nån som har nått förslag kanske?? Huvudrätt blir risotto med kantareller och ryggbiff till det. Sedan ska jag ge mig på att göra chokladfondant, gjort en gång förrut och då rasa den ihop som en pankaka! Inte kul. Men har ni några förslag på en soppa, så skriv gärna!!

Och ikväll så ska jag se Let's dance...undrar vem so
Dansar ut ikväll? Hoppas hoppas att Paskalido dansat klart. Tål inte henne... Speciellt hennes jobbiga tjatter!! Ha det gott!

Inga kommentarer: