Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

15 februari 2011

Inget att göra!!

Sitter här på jobbet & har inget att göra. Min kund fick magsjuka och fick avboka sin tid. Jag vill ju inte bli smittad. Men jag har ju för en gångs skull hunnit att äta min lunch(thai rester från igår)och några koppar kaffe. Men fy vad tiden går sakta...varför går inte en helg lika sakta?? Det kan man ju undra, eller hur? Klockan är nu kvart över två, och nästa kommer vid tre. Sedan ikväll kommer en "gammal" stammis som förmodligen kommer att vara otäckt brun!! JAG kommer defenitivt att känna mig sjukligt blek. Inte såå kul. Men roligt att få höra lite om mitt älskade Thailand. Längtar verkligen dit en dag som denna(det har snöat igen)!! Jag kanske skulle ha använt min gamla spraytan burk...
Nä, jag kanske hinner med en kopp till, hej hopp alla!!

Inga kommentarer: