Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

06 februari 2011

Bio "Trassel"

Idag ska vi gå och se "Trassel" i 3D. Maja har tjatat om att få gå på bio, och det var  ett tag sedan. Blir ju inte allt för ofta som man tar sig för att gå på bio. Tråkigt, för det är ju såå mysigt. Skulle ha gått med Edvin men han ramlade igår på sin simskola och slog i ryggen så illa så han inte kan följa med. En besviken Maja, men så är det! Hon får nöja sig med oss;)

Efter att ha varit sjuk sedan förra fredagen så är hon pigg igen. Så imorgon blir det segt att behöva gå upp tidigt igen. Jag har ju haft sovmorgon hela veckan, såå sköönt! Får verkligen hoppas att hon håller sig ifrån alla baskelusker & otäcka virus, för jag vill inte att hon ska bli sjuk igen. Hej hopp alla! Ha en härlig söndag, här lyser solen från en blå himmel. Tar nog med mig kameran och går ut en sväng senare. Vi hörs!

Inga kommentarer: