Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

24 februari 2011

Kryssning och mammas jobb!



En liten kryssning gjorde vi sön till mån. En rolig resa för barnen. Men Maja tyckte det var väldigt mycket gamla på båten(gråhåriga). Och var det nån som trängde sig i köer så var det dem gråhåriga!



 Vad gjorde man inte utan sitt nintendoDS!  Ella fick rita iallafall.
 Maja och Ella uppklädda inför kvällen.

 Disco för dem små!

 Vätske pause med cola

 Ombytta för natten, bus uppe i sängen. trötta var dem inte fast klockan är över midnatt!


Trolleriskola hade dem för barnen, och det var ju jätte skoj. Själva passade vi på att gå och shoppa under tiden.




 Maja hos mig på jobbet. Mormor skulle vara barnvakt men dem blev sjuka. Men hon är ju så stor så nu är det ju inga problem att vara med på jobbet. Så länge man får sitta vid kassan o ta betalt så är allt lugnt. och idag så han vi även med att ta topparna på prinsessan. Måste ju muta med nått, annars får jag inte klippa. Hon ska ju absolut ha långt hår.


Inga kommentarer: