Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

27 februari 2011

Söndag

Undrar hur folk igentligen röstar? Säger inte att Linda B var urdålig, men låten var ju inte hennes bästa. Blev SÅ förvånad när hon fick flest röster!! Fatta inget! Tycker själv att Love generation har helt klart störst chans i Tyskland. Faktiskt Mycke bättre än Danny och Saade!!
Men man kan ju tycka vad som helst, alla har ju så olika smak och jag är ändå glad att inte Lasse Stefans gick vidare. Trodde faktiskt att dem skulle gå längre, men vilken tur vi hade:) Nu får man ju höra alla låtar på radion och då kan man få fler favoriter. Jag gillade Vargas låt och tror den kommer att spelas en hel del.
Vad har ni för favoriter?

Igår så lagade jag trerätters, Kantarellsoppa och ett rosmaribröd till det. Sedan kantarell risotto och ryggbiff och sist men inte minst en chokladfondant. Och jag lyckades med att få ut dem hela från skålarna, hurra för mig...är ju så duktig;)mums va gott allt va. Favoriten blev soppan, den va så himla god. Ska lägga ut bilder senare idag och även recepten. Ska nu hoppa in i duschen. Bye Bye!!

Inga kommentarer: