Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

02 mars 2011

Äntligen...

...så har Sara kommit. Maja är i extas, en duracellkanin, tagit uppåttjak, slagit slint, kalla det vad som helst men man kan inte ta fel vad dottern tycker om våran gäst Hahaha!! Ingen är gladare just nu än Maja om jag säger så. Nu sitter dem vid datan o lyssnar på schlager låtarna och spelar spel. Imorgon ska vi till busfabriken, hoppas det är lungt där nu när sportlovet är över. Jag börjar inte jobbar förrän vid tre, så det ska bli jätte skönt. Ska se om jag hinner ladda upp nya bilder imorgon. Fota lite idag på circusen och så har mina/våra kläder från "House of lola" kommit. Dem ska ni få se. Jätte snygga!
Allt gott till er!

Inga kommentarer: