Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

19 mars 2011

Härliga lördag!!

Solen skiner och har nyss varit ute på en promenad. Åt en glass, såå gott i solen. Ikväll ska jag laga lammfilé med rostade rotfrukter. Har aldrig lagat lamm så det ska bli jätte kul. Tyvärr så fanns det inte något färskt så det blev lite fryst från Nya zeeland. Ska väl gå att äta ändå;) Lägger upp bilder imorgon på maten.

Vad tyckte ni om Let´s dance igår då? Själv så hade jag ju Tina som favvo. Mest bara för att hon dansa med Tobias. han är ju bara såå BÄST!! Honom skulle jag vilja ha som bästis. Han verkar ju så mysig och så kan han lära mig en rumba, hihihi!! Så nu hejar jag nog på Jessica, för alla andra här hemma hejar på Frank. Go Jessica Go!!

Imorgon ska vi kolla in dem små marsvinen, se vilka vi ska välja. Får dem kanske nästa helg, hoppas jag iallafall. En tjej på gympan hade en gammal bur som jag skulle få köpa, så nu är det fixat o klart. Bara att ordna hö och pellets och lite andra grejer. Maja längtar efter Molly och Dolly!!

Njut av lördagen och ha en underbar söndag. Kramar till er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns kanongott lammkött att köpa i Kärrbo utanför Västerås,fråga Magnus han vet var det ligger.Alltid öppet.Ekologiska djur både nöt och lamm.Är man ännu modigare kan man köpa ett halvt lamm i september styckat och färskt. Ev lämna in för att få det rökt. Mvh Helene

Unknown sa...

Låter som ett ställe att besöka nästa sväng till Västerås. Men jag kan säga att det blev kanon gott. Men det är inte speciellt billigt med lamm. Ha det gott!!