Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

23 mars 2011

Inflyttning snart...

...av våra marsvin som vi ska hämta ikväll efter circus träningen. Maja har tjatat och tjatat så igår var vi på arken zoo i Hageby och införskaffade allt möjligt. Hälften behövde vi säkert inte, men jag är ju lätt lurad:) Och inte blev det billigt!  Mycket är ju en engångskostnad som tur är. Men dem har ju vett att ta betalt, speciellt för hö!! Jag betalade 79:- för två små påsar med fluffigt hö i, medans min kollega köper en jätte bal till sina hästar för 25:-. Så nästa gång blir det att fylla garaget med en stor höbal! Så dem tjänar mulltom på att sälja hö kan jag tala om. Men skämt o sido! det ska bli jätte kul att få hem Molly och Dolly ikväll. Maja lär väl inte vilja gå o lägga sig i första taget. Och imorgon så kommer mormor och morfar förbi innan dem ska bli fina i håret för att hälsa på dem små liven. Det ska även bli kul att se om A kommer att våga hålla dem, tror inte det om jag får gissa, hahaha!! Så snart lär ni också få se dem här på bloggen, var så säkra! Ha en skön onsdag, själv är jag ledig, tjohoo!!

Inga kommentarer: