Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

29 mars 2011

Villa Fridhem!

Ikväll ska jag iväg till Villa Fridhem för en härlig kväll med vattengympa, bubbelpool och en massa tjatter med tjejerna från gympan. Ska bli så kul. Härligt med ett avbrott i vardagen, lite lyxigt faktiskt! Det är sånt man borde göra oftare, eller hur?! Kanske är det inte första eller sista gången vi gör det här.


Sedan kan jag tala om att det blir en TJEJKVÄLL på HÅRCENTER. Boka in ONS 11 MAJ kl 18.30. Hanna-Märtha kommer med "house of lola", Melles silversmycken, Johannaskortmakeri och min inredning i MajasRum. Jag bjuder på dryck och nått att tugga till. Ta med vännerna och kom på en mysig kväll. Meddela gärna om ni kan komma. Ring mig på jobbet 011-163050 eller sms mig på 0705-921320. Hoppas att just DU kommer!! Kramar Helene

Inga kommentarer: