Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

27 mars 2011

Tropicariet




Tog en sväng till tropicariet idag. Blåste ju jätte kallt så vi ville vara inne och göra nått. Så ut till kolmården och gosa lite med ormarna, NOT!! alltså...jag kan knappt gå förbi ormarna utan att få rysningar, och varför ska det vara så skum belysning, man skulle ju inte se om det låg nått o slingra sig i ett hörn. OCH tänk om det finns nån dåre som skulle få för sig att mixtra lite med låsen, hallå, jag hoppas det finns larm på alla glasmontrar. Måste fråga Johanna som brukar extra knäcka där ute, det borde hon ju veta. Obehagligt är det iallafall. Men Maja tycker det är jätte kul, men hon har väl inte vett att va rädd! Fast skulle det smita ut en orm så skulle hon nog inte skratta så länge.
Nu längtar man tills att djurparken öppnar, undrar om dem håller öppet nått under påsklovet, nån som vet?








Inga kommentarer: